Nog 18 dagen!

25 april 2012 - Sneek, Nederland

Hallo Allemaal,

Al twee keer hebben we jullie laten weten dat we een heel bijzondere reis gaan maken en beide keren is het helaas niet door gegaan. Maar nu gaat het echt gebeuren:) Nog maar 2,5 weken dan vertrekken wij naar Peru! Het is zo geweldig. We zullen een heel bijzondere tijd hebben. Graag willen we weer een paar reisverhalen met jullie delen, dus als je interesse hebt hou je e-mail postvak in de gaten.

Onze reisroute:

Lima - Ica - Pisco - Islas Ballestas - Puquio (dat is de regio die we vanuit de Stichting Despierta Corazón ondersteuen. Hier bezoeken we een antaal dorpen die we helpen!Meer weten over de Stichting? Kijk eens op onze facebook pagina: http://www.facebook.com/Stichting.Despierta.Corazon) - Nazca - Cuzco - Puno (Tititicacameer) - Arequipa - Lima

Hallo Alle zusammen,

Schon 2x haben wir euch angekündigt dass wir eine ganz besondere Reise machen werden und beide Male hat es leider nicht geklappt. Doch jetzt geht es wirklich los! Nur noch 2,5 Wochen dann reisen wir ab nach Peru! Es ist wahnsinnig spannend für uns. Wir werden eine fantastische Zeit haben. Gerne möchten wir euch wieder mit ein paar Reiseberichten daran teilhaben lassen, also wenn du interessiert bist behalte dein e-mail Postfach im AugeJ.

Unsere Reiseroute:

Lima - Ica - Pisco - Islas Ballestas - Puquio (Das ist die Region die wir mit unserer  Stiftung Despierta Corazón unterstützen. Hier besuchen wir ein paar von den Dörfern denen wir helfen! Willst Du mehr wissen über die Stiftung? Schau auf unsere facebook Seite: http://www.facebook.com/Stichting.Despierta.Corazon ) - Nazca - Cuzco - Puno (Tititicacameer) - Arequipa - Lima

1. Sido en Nel Bruinsma:
    25 april 2012
    Wij wensen jullie een mooie en plezierige reis. We zullen jullie met belangstelling volgen.
  2. Aafke en Nico:
    25 april 2012
    Buen viaje y saludos a Liz. Esperamos sus historias y fotos.