We zijn helden! Echt wel:-)

14 juli 2011 - Kobarid, Slovenië

Dood moe terug van een enorme mountainbiketocht in de bergen van Slovenië! Jeetje dat was pittig maar helemaal te gek! We wilden even een stukje fietsen en het is wel een hele dag eruit geworden:-) - as usual - . Als iemand nog een vakantie tip nodig heeft en van actieve vakantie in een perfecte natuur houdt dan kan ik jullie Slovenië echt aanraden! Glasklare revieren om in te baden, bossen zover het oog kan kijken, alle mogelijkheden voor outdoorsporten zoals rafting, canyoning, hiking, biking ezv. Niet duur en echt schitterend!!! We hebben het hier echt goed getroffen, maar toch gaan we morgen even nog een stukje verder. Ligt waarschijnlijk ook daaraan dat we morgen niet meer lopen kunnen en een rustdag in de auto nodig hebben:-)

Tot de volgende internetmogelijkheid:-) In het album nog een paar fotos van de dag.

Groetjes!

1. Aafke en Nico:
    14 juli 2011
    He Tina en Edwin. Jammer dat Peru niet doorgaat, maar deze avonturen zijn ook heel mooi. Krijg alleen een beetje een kronkel in mijn nek. Enkele fóto's moeten een kwart slag gedraaid. Het lijkt nu net of Edwin op zijn knieën ligt met de fiets tussen zijn benen.
    Saludos y hasta la proxima vez.
  2. Roberto:
    14 juli 2011
    Ziet er goed uit daar. Wel een beetje gammel houten touwbrugje lijkt wel zo uit een film. very nic. veel plezier tot de volgende blog
  3. Magda & Wolfgang:
    16 juli 2011
    Hallo Tina, hallo Edwin,
    danke vorab für die tollen Blumen zum Silberhochzeitstag! Wir waren ja auch für 'ne Woche in Berlin - war 'ne schöne Woche; bestes Wetter, fast schon zu warm; jede Menge Kultur, Theater, Museen, Zoo's, Aquarien & shoppingtouren ;-))). Für Euch und Euren Trip noch weiterhin viel Vergnügen und jede Menge Interessantes und Neues!
    Liebe Grüße, Magda&Papa.