Europareis deel 2

14 juli 2011 - Kobarid, Slovenië

Eigenlijk zouden hier nu berichten uit Peru volgen, maar zoals al eerder verteld gaat dat dit jaar niet door. Als alternatief hebben we voor een tweede deel van onze europees ontdekkingsreis gepland (of beter gezegd niet gepland we laten ons drijven:-). Afgelopen jaar zijn we van Italie via Frankrijk naar Spanje en via Frankrijk en Belgie weer terug naar Nederland. Dit jaar is ons route (tot nu):

Sneek, Hamburg, Berlijn, Göttingen, Sneek, Laudenbach, Walpertskirchen (bij München), Kobarid (Slovenie).... maar kijken waar we nog verder heen gaan. Het idee was Kroatie, maar we zijn er nog niet zeker over.

We hebben gisteren avond Slovenie (Kobarid) bereikt, maar helaas waren de campings niet meer vrij of alleen nog plaatsen met heel veel zon (hier waren het gisteren 33 graden...). We hebben in het dorp een fantastisch pensioen gevonden en konden voor weinig geld een appartement boeken voor 2 nachten. Het is hier PRACHTIG. Om ons heen liggen de julische Alpen (of zo) met 2000 meter hoge bergen. Zo meteen gaan we fietsen:-) kijken hoeveer we kunnen komen bij hoogteverschillen van soms meer dan 1000 meter!

We zullen vanavond of morgen berichten of we ons als montainbike helden bewezen hebben :-)

Groetjes,

Tina&Edwin

1. Doris:
    14 juli 2011
    Lieve Tina en Edwin.
    Wat leuk!! nog een huwelijksreis? prachtig!! genit maar nog verder van jullie vakantie.
    Groetjes,
    Doris
  2. liz villagomez:
    15 juli 2011
    Qué bonitos paisajes en Slovenia. Beter dan hier. Hier is aan het regen, koud en een harde wind....het is Herfst...vreselijk!!! als ik jullie was zou ik nog lange tijd blijven in Kroatie, Slovenie...maakt het niet uit waar maar hier niet :) sorry maar het is geen zomer!!. Veel plezier amigos y saludos de mi Amor Theo. Carinos